פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

חיים 07/03/2010 09:28
אני חבר בקופת חולים לאומית כל החיים - אני בן 63 וסובל מכמה בעיות בריאות. לפני כשנה אובחנתי כסובל ממחלה קשה, אחרי סדרת בדיקות ארוכה מאד. ישנן כמה טענות שהרופאים בקופת חולים לא איבחנו את המחלה בזמן. לאחרונה ביקשנו את התיק הרפואי המלא שלי מהקופה ואחרי כמה שבועות קיבלנו ממנהלת המרפאה שאני מטופל בה הודעה כי התיק הרפואי שלי נעלם, כנראה אבד. הם ממשיכים לחפש אבל בשלב זה לא מוצאים. יש רק חומר במחשב אבל חסר מידע רפואי רב. האם קופת חולים צריכה להיות אחראית על התיק הרפואי שלי ואם הם מאבדים אותו מה אני יכול לעשות?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36