פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

אדווה 07/01/2019 18:11
קודם כל לעבור את המחלה עם הילד ולא לבזבז אנרגיות על מה שהיה או על טפשותם של אחרים. אם אחר כך תרגישי צורך, תבררי מה שם הרופאים הללו, מספר רפואי. מי היו הפקידות שם שלא הגדילו ראש לסייע במצבכם והשאירו אותך להתמודד עם הרופאים. תגישי בכתב (רק מכתב רשמי, אחרת לא יקחו אותך ברצינות) תלונה למוקד שהפנה אותך, גם כדי לדווח על השתלשלות האירועים, וגם כדי לברר איזה אלטרנטיבות יש לך במקום מגוריך אם תזדקקי בפעם הבאה למרפאה חלופית. אם אין מרפאה ראויה וקרובה תעבירי את הילד קופת חולים במיידי עם הסבר למה. למכתב התלונה צרפי את מסמכי המיון והאשפוז. את המכתב תשלחי לפניות הציבור של אותה קופת חולים, למי שהפנה אותך למרפאה הלא יעילה הזו, למנהל המרפאה, לכתב לידיעה את משרד הבריאות. אם לא תקבלי אף תגובה הולמת, לפנות לתקשורת (יש שלל תוכניות, כתבים וכו' שאפשר לפנות אליהם). גם למכתב הזה את יכולה לכתב את כל הנ"ל שידעו שפנית לתקשורת.
לא ברור לי איך פעוט מקיא, אפאטי וקודח מחום הוא לא מקרה של "להכנס בין התורים", ולשם כך יש מזכירות. הרופאים לא אשמים שלא קיבלו אתכם, הם כן אשמים ביחס מזעזע, אדישות וקור לב (מניחה שמקרה כמו שלכם קורה כמה פעמים ביום והם הפכו כבר אדישים, לרוב אמהות נכנסות בין תורים, כי כשהילד חולה במפתיע, וצריך עכשיו רופא בשביל בדיקה או אנטיביוטיקה, לא יחכו שעות או ימים בשביל תור פנוי- הם כנראה ראו אותך כ"אמא נדחפת" ולא טרחו לברר). בכל אופן, רפואה שלמה, זה הכי חשוב, ובהצלחה.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36