פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

אורח לרגע רואה כל פגע 19/03/2012 01:27
יום נעים למחלקה פנימית בפוריה
התפקיד של מי לטפל במאושפז במחלקת פנימית ב' ?
אורח לרגע רואה כל פגע!

אני נמצא במחלקה לא בגלל שאני רוצה.
אלה בגלל שזה בית חולים היחידי באזור טבריה.
בבית חולים יש אחיות, רופאים , כח עזר,וכו'
וכולם מקבלים משכורות בגלל שאני ועוד כמוני במחלקה.
אני שואל ?

מדוע בני משפחתי, קרובי משפחתי,או כל אדם אחר שבא אלי לביקור צריך לשרת אותי במקום העובדים במחלקה.
*** להביא את מגש האוכל מחדר האוכל?
בשעות הבוקר והצהרים עוברות העובדות ואומרות לאורחים לבוא לקחת מגש של אוכל למאושפזים.
** למה העובדות לא יעברו עם עגלת האוכל במחלקות וישאלו את המאושפזים מה הם רוצים או יכולים לאכול ?
* מי אנחנו האורחים שנחליט למאושפזים מה לאכול?
* ולמה אנחנו צריכים לעשות את עבודתם של כח עזר.??
למה מאושפזת צריכה לחקות לאחות מבית החולים
6 שעות עד שחבשה לה את הרגל.???
(האמא ) המאושפזת צריכה לחקות לבת שלה שתבא לחבוש לה כשהיא בבית החולים.???
*** למה בתוך 8 שעות לא באו לקלח את המאושפזת. למה האורחים צריכים לקלח את המאושפזת בבית החולים?
למה אין כפתור מצוקה ליד כל מיטה של כל מאושפז?
צריך בבתי החולים לעודד את המאושפזים להישתמש בכפתור המצוקה , ולא באורחים כפי שזה ניראה בפוריה זה אייום ונורא !

שכל אחד מחקה שהשני יעשה והעובדים לא עושים את עבודתם נאמנה.......
אני מקווה שמהתאריך - 19/3/2012
ניראה שינוי לטובה במחלקה פנימית ב'

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36