פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

ל.ס 28/12/2009 08:58
לפני יותר משנה הכניסו לאוזן של הבת שלי צינורית או מה שהרופאים קוראים \"כפתור\". הרופאים אמרו כי הצינורית / כפתור תיפול מעצמה אחרי שנה. בבדיקה שיגרתית אצל רופא אף אוזן גרון הוא אמר שהצינורית לא יצאה וצריך לעשות לילדה ניתוח בהרדמה מלאה, בשביל להוציא את הצינורית. פנינו לבית חולים והילדה עברה ניתוח בהרדמה מלאה. אחרי הניתוח הרופא אמר שהכל הצליח והכפתור / צינורית הוצא.

אחרי שבוע מהניתוח הגענו שוב לרופא אף אוזן גרון שבדק את הילדה ואמר שהצינורית עדיין באוזן! וצריך לעשות ניתוח נוסף! אני ממש השתגעתי ולא הבנתי למה משחקים עם החיים והבריאות של הילדה הקטנה שלי. דיברנו עם עורך דין המקורב למשפחה אבל הוא אמר שזה לא רשלנות רפואית ואי אפשר לתבוע את המנתח. אני פונה אליכם בשביל לקבל חוות דעת נוספת בעניין החמור הזה.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36