פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

כנרת 12/01/2020 11:48
ב11.12 נולדה לי ביתי השנייה, בריאה ושלמה ואין מאושרת ממני.

הכל התחיל בשבוע 36 ב5 לפנות בוקר שהרגשתי מוזר והיה לי קשה להגיד בוודאות מה.
החלטנו ללכת למיון יולדות לוודא שהכל בסדר.
ארגנו את הקטנה, בן זוגי שם אותה בגן בזמן שארגנתי תיק לידה ונסענו לבית חולים מאיר.
בכניסה למיון יולדות תארתי את מה שאני מרגישה והפקידה אמרה לי "טוב, יש לך טופס 17? אם לא זה יעלה מלא כסף (אמרה סכום... לא זוכרת)"
אני חייבת לציין בנשימה זו כי בית חולים מאיר שייך לקופת חולים כללית שבה אני חברה.
התיישבנו בצד והתחלנו להתקשר לכללית לקבל טופס 17:
התקשרנו למרכז בריאות לאישה שאמרו שלא יכולים לתת אישור כזה ושעלי להתקשר למרפאה שאני משוייכת אליה.
התקשרנו למרפאה שם סרבו להעביר אותנו לרופא ואמרו: "את צריכה לנבוע למרכז בריאות האישה שם יש כוננים... אם בחרת ללכת למיון זו בעיה שלך"
שאלתי אם הם באמת מוכנים לקחת אחריות על כך שאישה בהריון מתקדם שפנתה למיון בגלל (לא אכתוב מה אמרתי) תלך ממיון תסע עד מרכז בריאות האישה רק בשביל הפנייה?"
אמרו לי "אני לא לוקחת אחריות על כלום"
ביקשתי לעבור למנהלת שאמרה ממש כך "לא משתלם לי לתת לך הפנייה".
בזעם ניתקנו את הטלפון ובן זוגי ניסה לשכנע אותי לנסוע למרכז בריאות האישה.
שנייה לפני הלכתי לפקידה שוב ואמרתי לה "מה הרווח בי הצירים שמאפשר לי להכנס לבדיקה ללא טופס 17?"
הפקידה אמרה "מספיק לי ציר אחד".

אני חייבת לציין שלאחר הבירוקרטיה הכל עבר בצורה מעולה,
גיליתי שהתחושה הלא ברורה שלי היתה מוצדקת- ירידת מים וכמובן צירים... לאחר שעה ילדתי את ביתי השנייה כאמור עם מיילדת מדהימה.

אבל אני זועמת על מנהלת מרפאת כללית החצופה שהרשתה לעצמה להגיד לא משתלם לי לתת לך טופס 17
ועל הפקידה בבית חולים מאיר שבמקום להקשיב לי ולתת לי את כל המידע ישר שלחה אותי לחפש את הטופס 17.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36