פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

רז 04/11/2019 13:32
עברתי טיפול שורש אצל רופא פרטי.

כשהגעתי להמשך טיפול (בנייה+כתר) במרפאה של קופת החולים שלי, הרופא הראה לי את הצילום של השן והסביר לי שהטיפול שעשו לי אינו תקין ואין אפשרות להמשיך לבנייה וכתר כי יש סיכון לזיהום ודלקת - הוא הראה לי בצילום שיש תעלה אחת קצרה מדי ושתי תעלות ארוכות מדי (והסביר לי שזו הסיבה שהשן עדיין כואבת לי).

אני לא רוצה לחזור לרופא הפרטי לטיפול מתקן, מה האפשרויות העומדות לרשותי בנוגע לסכום ששילמתי על הטיפול-שורש הזה? אפשר להגיש תביעת רשלנות רפואית במקרה הזה?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36