פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

צליל 08/08/2019 11:08
בוקר טוב

רוצה לבדוק מול אחד מעורכי הדין שלכם אפשרות להגיש תביעה על רשלנות רפואית אחרי טיפול שיניים נורא ואיום...

בקופת חולים בוצע טיפול של סתימה, תוך חודשיים המצב הדרדר לטיפול שורש שבוצע במרפאה פרטית.

בשיחה עם הרופאה הפרטית בוצע שחזור עם המטופלת של מהלך הסתימה בקופת חולים והיא העלתה את הטענה כי קידוח נרחב לזמן ממושך עם מקדח רחב (ראש עגול) ללא מים לשם צינון המקום סביר שגרם להתחממות האזור ותחילת נמק של הרקמות בשורש.

האם אפשר במקרה כזה להגיש תביעת פיצויים נגד קופת חולים? האם טיפלתם בתביעות דומות בעבר? איך אתם מציעים לי להתנהל בנושא הזה?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36