פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

יעל 25/11/2009 15:19
שלום.
לפני כשנה הרגשנו שינוי בגבו של בננו ומהרנו לאורטופד קופ\"ח שאבחן סקוליאוזיס וקיפוזיס .זה ביקש שנחזור לאחר מס חודשים לבדיקה האם ישנה החמרה.בבדיקה השניה אכן היתה החמרה.לאחר התלבטויות הוחלט על הזמנת חגורת גב.במדידה אחרונה של החגורה הסתבר שהמוטות שאמורים לטפל בקיפוזיס(מוטות ברזל מהחזה כלפי מעלה)אמורים ללחוץ על צינורית השאנט שעוברת בדיוק שם-
כן כן לבננו גם יש הידרוצפלוס לכן זקוק ל-וי.פי שאנט.בהתייעצות עם הנירוכירורג שמטפל בבננו מאז לידתו הופננו לרופא פרטי שקבע חד משמעית שלבננו אין קיפוזיס ושהאיבחון של רופא קופ\"ח היה מוטעה !כמו כן לפי דברי הרופא החגורה שהוזמנה לא טובה . הוכנה בתדהמה אך החלטנו לקחת נשימה עמוקה ולצעוד קדימה. הוחלט יחד עם הרופא על ניסיון בהמשך טיפול בחגורת הגב. לאחר שימוש של כמעט כשנה 22 שעות ביממה (סבל נוראי לילד ולנו ההורים)הגענו לפזיוטרפיסטית מקצועית ששמה לב שצילומי הרנטגן מראים שהחגורה אינה מטפלת בחלק העליון של הגב שם העקמת יותר קשה . מכאן שבננו סובל שנה שלמה ומשתמש בחגורה מבלי לטפל בעקמת !!!!!!
לא זו בלבד אלא שהחגורה אף לוחצת ודוחפת את אותו אל תוך העקמת. נזכיר זאת בשל איחון לקוי של רופא קופ\"ח וכן כמובן בשל זיזול של הרופא הפרטי שאיבחן סקוליאוזיס בלבד ולא הסביר לנו מה המשמעות של שימוש בחגורת הגב שהוזמנה שאינה מתאימה לעקמת של בננו.הפסקנו מיידית את השימוש בחגורת הגב האיומה נדהמנו אך כהרגלנו החלטנו להמשיך הלאה .הוחלט ללכת לרופא אורטופד של קופ\"ח אחר שקבע כי אכן לבננו סקוליאוזיס בלבד (כפי שקבע הרופא הפרטי ) ושחגורת הגב אינה מתאימה והמליץ על חגורה מסוג אחר. הוזמנה חגורת גב שניה (בתקווה שזו תעזור)שעלתה כ-7000 ש\"ח.
הגשנו בקשה לקופ\"ח להחזר כספי - בד\"כ מחזירים בערך כמחצית מן הסכום הפעם הוחזרו לנו 375 ש\"ח בלבד. כנראה מאחר והחגורה השניה הוזמנה טרם עברה תקופה מסויימת שקופ\"ח דורשת .
אני כועסת מאוד מאחר וההזמנה של החגורה השניה היתה בעקבות איבחון לקוי של אורטופד הקופה שגרם לנו סבל רב ונזק של שנה שלמה שבה השתמש בננו בחגורה שהזיקה לו מאוד.
אודה אם אוכל לקבל תשובה
1) האם יש עילה לתביעה של רופא הקופה שאיבחונו היה לקוי.
2)מה עלי לעשות בנוגע להחזר הכספי המגוחח של הקופה ?
מודה על תשומת הלב
האמא הכואבת

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36