פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

יעל 05/07/2018 09:41
שבוע 37+9 היה ירידה בתנועות בבוקר עשיתי מוניטור יש קצת צירים דופק גבוה לעוברית עולה לרופא הוא אפילו לא בדק אותי ! אמר שהכל תקין ושלח הביתה
התקשרתי למוקד וקיבלתי הפניה למיון
במיון אותו דבר ואני מתעקשת להישאר בהשגחה
יום למחרת התעקשתי על זירוז pg כמו בלידה הקודמת
כמובן שמו לי אחרי התעקשות מצידי
כלום לא התקדם בקושי צירים
יום למחרת לא שמו לי זירוז ויום אחרי שוב נר ללא הצלחה
ואני עדיין לא מרגישה כמעט תנועות
עד שבערב אמרתי שאני עדיין לא מרגישה והתשובה של הרופא היתה טוב אם ככה תיהיה מחוברת למוניטור כל הלילה שתהייה רגועה (אחלה תשובה של רופא)
בשבת שבוע 38+3 הפתיחה גדלה ל-3, המיילדת רצתה לבקוע לי מים אך לא היה חדר לידה פנוי ונאמר לי לחזור בערב (כל הזמן הזה לא עשו לי אולטרסאונד למרות התעקשויות מצידי)
בערב חוברתי לפיטוצין בשעה 19 והתחילו צירים אבל ממש בקטנה בשעה 8 וחצי קמתי לשירותים פעם ראשונה בדקו אותי אמרו פתיחה 4 בשעה 21:15 שוב חייבת לשירותים קמה שוב חווה צירי תופת בשירותים חוזרת ומתחננת לבדיקה כי זה לא צירים רגילים (אני בלי אפידורל ובלי כלום) המיילדת בודקת ואומרת לי שאני פתיחה 8
אחרי 3 דקות צעקתי שאני חייבת ללחוץ
הילדה היתה בחוץ תוך 4 לחיצות ונולדה עם חבל טבור ארוך מאוד ומסביב לצוואר ובמשקל 3600.

אני לא רוצה לדעת מה היה קורה אם היתי סוחבת עד שבוע 40 כבר עזבו את המשקל החבל מסביב לצוואר לא סתם התעקשתי על זירוז בשבוע כזה מוקדם כאילו הרגשתי שיש משו לא תקין!

רציתי לדעת אם טיפלתם במקרים של רשלנות רפואית כמו בלידה שלי ולשמוע מה אפשר לעשות.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36