פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

רחלי 18/06/2018 20:38
היום בדיוק לפני שבוע
אני בהריון רביעי, אחרי 3 לידות רגילות
שבוע 39+ 4

קמה בבוקר אחרי לילה שבו ישנתי רצוף
וזה כבר היה מוזר!

חייבת לציין שכל ההריון היה תקין לחלוטין

ב8.00 בבוקר אמא שלי מתקשרת ומתחננת שאלך לעשות מוניטור עוברי. אמרתי לה שכבר לפני שבוע הלכתי לעשות ואחכה עוד כמה ימים..

ב10.30 בבוקר אני קולטת שאני לא מרגישה אותה כמעט.

לא הייתי רגועה , הלכתי לקנות גלידה ונחתי קצת לראות אם תזוז. עד שעה 13.00 לא הרגשתי תנועות!

כל הסרטים הכי גרועים עברו לי בראש.

התקשרתי לבעלי אמרתי לו שאני נוסעת לעשות מוניטור שידאג ל-3 קטנים שלנו.

מגיעה לרעננה עושים לי מוניטור במקום 20 דק', 40 דק' וכל שניה רופא אחר נכנס להסתכל במוניטור.

האחות אומרת לי את נכנסת לרופא בלי לחכות בתור.

היה דופק לעובר אבל הוא היה סדיר מידי
נכנסת לרופא שמיד אומר לי " אני מזמין לך אמבולנס לבית חולים מאיר"

לא אכנס לכל הסיפור , רק אומר לכן שתוך 10 דק' הייתי בחדר ניתוח, ועשו לי ניתוח קיסרי חירום!!

בעלי לא הספיק להגיע.

היה מפחיד, מלחיץ, בעיקר לבד. כנראה שהייתה היפרדות שליה, התינוקת שלי איבדה המון דם וממש הייתה בסכנה.

בנס הרופאים הצילו אותה ואותי!

מחר אנחנו משתחררות בעזרת השם אחרי שבוע. מה שאני רוצה להגיד לכן בכל הסיפור
שתלכו אחרי מה שהבטן והלב אומרים לכן
תהיו קשובות לגוף שלכן.

תמיד תמיד תוודאו תנועות עובר זה מציל חיים.

לידה קלה לכולן.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36