פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

מלי 02/04/2018 22:57
שלום,
עשיתי טיפול שני להסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר שלאחריו הנמשים שלי ברגליים התכהו כמו כוויות על הנמשים שעברו לאחר חודשיים. יש לציין שאני ג׳ינג׳ית ולא הוסבר לי כלום בייעוץ לגבי נזקים ספציפיים ונאמר לי שאני יכולה לעשות ברגליים למרות שיש לי נמשים רבים. בנוסף נאמר בייעוץ וגם לאחר מכן כשהגשתי את הפנייה על הכוויות כי לכל בעיה שתהיה יש רופאה של הסניף שניתן להגיע אליה לביקורת בין השעות 08:00-14:00. יצאנו אני ואמא שלי במיוחד מהעבודה ומהלימודים והגענו באותן שעות ומסתבר שהרופאה נקראת מנהלת קלינית והיא צריכה לשלוח לטענתה את הצילומים לרופאה של אמריקן לייזר ושתהיה תשובה לגבי אבחנה, למה זה קרה והאם זה יעבור וכן לגבי המשך הטיפול תוך יום. חודשיים שאני רודפת אחריהם וכל פעם הם אומרים לי שעדיין אין תשובה כשבינתיים אני לא יכולה ללכת עם מכנסיים קצרים ומבועתת שהפגיעה היא לצמיתות. אתמול התשובה שלהם זה שהם מרכז קוסמטי ואין להם רופא עם תעודות שיכול לתת אבחנה רפואית מוסמכת ושהם יכולים לתת לי החזר מלא על הטיפול באזור הרגליים אך אני עדיין כביכול מטופלת אצלם באיזורים נוספים. זאת אומרת שמעבר ללשקר לי במשך כל החודשיים האחרונים אלא הם משקרים גם בעת מתן הייעוץ בשביל לסגור את העסקה וגם בפרטים שהם נותנים באתר וכן גם למטופלים נוספים.
השאלה שלי האם יש כאן קייס לתביעת פיצויים? אם כן האם תביעות קטנות או משהו אחר שמצריך עורך דין מהתחום? לא הוסבר לי ספציפית על הנזקים בלייזר על נמשים וכן נאמר ליגם בייעוץ וגם במשך הזמן מהגשת הפנייה שקיים רופא למרות שאינו קיים.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36