פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

דיאנה 15/03/2018 08:20
בוקר אור לכולם!שאלתי כזו - אמא שלי הייתה שייכת לקופת חולים מסויימת הרבה שנים. כשנתיים אחרונות התלוננה על כאבי ראש חזקים, חולשה, נימולים ואיבוד ראייה זמני בעין אחת.

כל פעם שביקשה בדיקות mri הרופא דחה אותה. היא פנתה למומחה פרטי והוא רשם בייעוץ על mri דחוף. למרות זאת מנהל הקופה החליט שלא מאשר! אחרי מריבה איתם העברתי את אמא לקופה שבא אני חברה ושם מיידית נתנו לה הפנייה המבוקשת, שהראתה שיש לה בקע צווארי רציני הגורם לחץ בראש.

ניתן לתבוע את הקופה הקודמת על רשלנות רפואית בכך שלא נתנו לה מענה למרות מגן זהב ששילמה וזלזלו בה? ואם ניתן לתבוע - מה התהליך? תודה ענקית לעונים

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36