פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

שמרית 04/03/2018 10:11
שלום, לפני כמה חודשים הלכתי לטיפול אצל שיננית לצורך הקצעת שורשים עקב דלקת. הפעם בחרתי ללכת למרפאה של הקופה בהנחה שבמסגרת הפלטינום המחיר יהיה יותר נוח (סטודנטית) וגם התור למרפאה הפרטית היה רק לחצי שנה כמעט קדימה.התבקשתי לעשות צילום כחלק משגרת הטיפול. ממש לפני הטיפול הרופאה החליטה לפי הצילום שיש שני ממצאים מחשידים בלסת עליונה לדבריה דברים שלא אמורים להיות שם בוודאות. שאלתי אותה אם יש סיכוי שזה שורשים כי עברתי כמה עקירות והיא אמרה שזה לא נראה שורשים... ושזה כנראה ציסטה או גידול כלשהו שחייב להוציא. נתנה לי מכתב להעביר לפריוטודנט (שאליו כך או כך היה לי תור בגלל הדלקת ואציין שהוא בסניף אחר של הקופה)במהלך הטיפול הרגשתי שלא מבצעים הקצעת שורשים. בקושי ניקוי. הערתי לאחות והיא אמרה שזו הקצעה. ובוודאות כי עברתי בעבר את התהליך יודעת שלא כך מהומעת הקצעה אך היא התעקשה. הנחתי שהםריוטודנט שהיה לי תור אליו חודשיים קדימה יענה על השאלות. בזמן הזה כבר אכלתי סרטים רעים על ה"ממצאים" של אותה רופאה התקשרתי למומחים. הייתה מזכירה של מומחה אחד שבגלל שאני רחוקה הייתה מוכנה שאעשה צילום נוסף והיא תראה לו. עשיתי צילום נוסף מעבר למה שעשיתי בקופה . שעלה לא מעט. וגם באותו יום נגנבה לי שרשרת זהב כי חלק מהתהליך בצילום דורש להוריד תכשיטים... שלחתי את הצילום באותו יום לבקשת מזכירת אותו מומחה שקבעה לי תור לבדיקה אצלו שבסוף ביטלתי כי העדפתי קודם לעשות בדיקות רגילות ואז להחליט אם לשלם 1500 שקל על בדיקה.. לאחר התייעצות אם עוד מומחה.בהתכתבות. העצה הייתה שאם אכן אובחן ממצא שנדרש לברר האם הוא סרטני או ציסטה עדיף לי בכלל להתאשפז. וכמעט וכבר קבעתי תור. הגיע התור לפריוטודנט והוא התעצבן נורא. קודם כל על זה שכמו שאמרתי לא בוצעה הקצעה ושנית על זה שהרופאה הכניסה אותי סתם לפאניקה כי אכן כמו שאמרתי דובר בשורשים שנשארו מעקירות ואם לא כואב לא חייב להוציא. הוא הנחה אותי לגשת לסניף שבו ביצעתי את ההקצעה ולומר להם שהם לא ביצעו את העבודה ושיחזירו לי את הכסף ושאקבע אצלם בסניף תור. הסברתי לו שהדבר לא הגיוני שמטופל יעיר למטפל על זה שהעבודה לא בוצעה במקום שהוא הרופא האחראי למרות שהוא מסניף אחר יעלה את הסוגיה הלאה.

כרגע המצב שלי החמיר כי מן הסתם לא קיבלתי את הטיפול שאני אמורה לקבל וגם חויבתי לפיו. הם גם לא רשמו את צדדי הטיפול הנכונים שבוצעו בתיק. עשיתי לסת תחתונה וביצעו עליונה. אין לי שום אפשרות לנסוע לסניף אחר מאחר וזה דורש יותר זמן גם נסיעה וגם כמה תורות כי אני סטודנטית אני גם לא רואה סיבה שאם יש טיפול יחסית בסיסי אני צריכה לנסוע לסניף אחר כשיש לי סניף קרוב לבית אין לי שום רצון לשלם שוב על משהו שכבר שילמתי עליו. אציין שמאז לא פניתי לאף אחד מהסניפים.

אני מנסה למצוא תור קרוב במרפאה הפרטית כי את הקודם ביטלתי כי סמכתי על התור שעשו לי במרפאת הקופה...

יש פה מקום לתביעה על רשלנות רפואית לפי הניסיון שלכם?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36