פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

ד.ל בת ים 01/11/2009 10:19
שלום לעורכי הדין הנכבדים, בעלי סובל מטחורים במשך הרבה שנים. בתקופה האחרונה, קצת יותר משנה, המצב החמיר והרופא של קופת חולים המליץ לעבור ניתוח. בעלי נבדק על ידי פרוקטולוג מומחה וגם הוא המליץ על ניתוח להוצאת טחורים. בעלי עבר את הניתוח בחודש יוני 2009 ומאז הוא סובל מדימום קבוע, לא יכול לשבת יותר מחמש דקות וכמובן כאבים וחוסר נעימות. אנחנו ממש חושבים שהיו תקלות בניתוח והיה רשלנות רפואית של המנתחים. איך זה יכול להיות שחמישה חודשים כמעט אחרי ניתוח טחורים בנאדם מוגבל לגמרי בפעילות, סובל מכאבים ודימום קבוע? אנחנו רוצים לקבל חוות דעת משפטית ולהגיש תביעה על רשלנות רפואית. אני מחכה לתשובות שלכם.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36