פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

אפרת 01/02/2015 11:29
לפני כשבוע הגעתי למרפאת שיניים בקופת חולים מכבי לטיפול במסגרת "עזרה ראשונה" בעקבות שן שבורה. הרופא ביצע צילום ומסר לי שהסתימה הנוכחית לא החזיקה את השן ולכן יש צורך לבצע טיפול שורש. בהמשך לאמור מסר שכעת מבצע סתימה זמנית שאלתי כמה זמן היא מחזיקה כי התור הקרוב עוד כשבוע הרופא ענה אל דאגה הסתימה תחזיק כחצי שנה.

יצאתי לשלם על הצילופ והטיפול והמזכירה שאלה אם אני רוצה תור. עניתי שההצעת מחיר יקירה ואני רוצה ללכת לקבל חווד רפואי נוסף. המזכירה טענה לפתע כי עלי לבצע סתימה תוך 7 ימים וזאת מכיוון שהרופא שם לי חומר שהורג את העצב של השן ובעצם התחיל טיפןל שורש. לשאלתי מדןע אמר הרופא שהסתימה תחזיק חצי שנה מסרה שכנראה לא הבנתי. רופא אחר שנכח בדלפק אישר את דבירה.מעיון בתיק הרפואי לא נרשם האמןר קרי הלדרת החומר. הלכתי לרופא אחר לאחר מס ימים שפתח את הסתימה ומצא צמר גפן וראיות שאכן הוכנס החומר + התחילו בטיפול שורש. לטענתו לפי הצילום של הרופא הקודם בכלל לא בטןח שהיה צריך טיפול שורש אך מאחר ושם את החומר העצב מת ואין ברירה.לטענת הרופא השני מדובר "בטיפול יתר"
אני מעוניינת לתבוע בגין חוסר גילוי מידע רפואי, והרצון של הרופא שאבצע רת הטיפול בקופה ולא לאפשר לי לבחון את מצב אצל רופאים אחרים בשל דוחק זמן, נחדרת החומר.

האם תביעה קטנה תמצא את הדין או שעלי לפנות אל עורך דין להגשת תביעת רשלנות רפואית לעראכה גבוה יותר?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36