פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

יאיר 04/11/2013 07:59
שלום.

אינני יודע האם הגעתי לפורום הנכון אולי כן...

רופא המשפחה שלי וגם רופא המקצועי שלי שלחו אותי לטיפול רפואי כלשהו שלדעתם יכול להקל על הכאבים שלי. כמובן שהטיפול עולה כסף ולכן הנהלת קופת חולים העמידה יועץ רפואי שטען כמובן שהטיפול לא יעזור ולא נחוץ לי ומכאן קופת חולים לא מאשרת לי את הטיפול הרפואי הזה בניגוד לשני הרופאים של קופת חולים והם אינם מוכנים להפנות אותי לטיפול זה.

מה עלי לעשות, רופאי קופת חולים הפנו והמליצו על הטיפול ועכשיו הגיע רופא שלישי מטעם הנהלת קופת חולים שעובד באותה קופת חולים וטוען אחרת בניגוד למה שרופאים באותו מוסד טוענים, האם אין כאן ניגוד אינטרסים??

מה עלי לעשות במקרה שלי?

תודה

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36