פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

מ.ב 28/10/2013 17:09
היתה לי סתימה שהרופאה החליטה שצריך להחליף אחרי שהחךיפה כאבה לי השן אמרה לי שצריך לעשות טיפול שורש, עשתה טיפול שורש ואני לא ידעתי מה השלכות, אח"כ כתר ומאז השן כואבת/רגישה/לא יכולה לאכול בצד הזה ולה אין מה להגיד , לדעתי היא עשתה טעות הכניסה בורג סדקה את העצב שם ויצרה נזק גדול ממה שהיה , כי מעולם לא היה לי טיפול שורש בשיניים ומאז השגעתי אליה דרך הביטוח של העבודה היא טענה שיש סתימות ועשתה מיליון טיפולים, נראה לי שרצתה להוציא כסף מהביטוח על חשבוני...

מה עושים במקרה כזה? האם יש פה עילה לתביעה ואת מי תובעים אותה או את הביטוח?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36