פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

נחום 05/09/2011 07:32
למרות תלונות חוזרות ונשנות לפני הרופא משפחה של קופת חולים לאומית בירושלים, אבי לא נבדק כמו שצריך ולא נשלח במשך למעלה משנה לבצע בדיקות נחוצות בעקבות התלונות שלו לרופא. רק אחרי 14 חודשים מהרגע שהגיע פעם ראשונה לרופא, שלחו אותו לבצע בדיקה יקרה שהיתה דרושה מהתחלה, ואז אבחנו שהוא סובל מסרטן שלא ניתן לרפא יותר בשלב שאליו הגיע המחלה.

רופא בבית חולים אמר שאילו היו תופסים את המחלה בשלב ראשוני היה סיכוי הרבה יותר גבוהה להחלמה. בגלל רשלנות באבחון המחלה, כנראה בגלל שלא שולחים מטופלים לבדיקות יקרות עד התלונה ה-15 שלהם או איזה נוהל דומה ש לקופת חולים לאומית, זה עולה בחיי אדם! אני רוצה לשמוע איך ומה צריך לעשות על מנת לתבוע את קופת חולים לאומית על רשלנות רפואית.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36