פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

אורי 05/10/2009 09:24
לא ניתן להתעלם משני דברים; הראשון, שפיצויים ניתנים רק כאשר נוכח בית המשפט שהרופא ו/או המערכת הנתבעת (בית החולים או קופת חולים) התרשלו במידה לא סבירה, והשני, שעל פי פרסומים בינלאומיים, מספר המיתות והפגיעה בחולים, כתוצאה מרשלנות רפואית (למשל, מתן תרופה במינון לא נכון) הוא אסטרונומי.

לכן ראוי היה שפרופ` גלזרמן ישחיז את עטו (מאמר בעיתון הארץ על \"איך מתגוננים הרופאים מפני תביעות רשלנות רפואית) לא כלפי אלה שתובעים כיוון שנפגעו, אלא כנגד האחראים למערכת הרפואית, אשר אינה מבטיחה שהצוותות הרפואיים יהיו במצב כשיר להבטיח את שלום החולים, ר`ל, ישופרו תנאי עבודת הצוות הרפואי בבתי החולים, כדי כך שזה יראה בחולה אדם, ולא נודניק, שבא בדרישות לצוות שכורע תחת נטל עבודה בלתי אפשרי.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36