פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

כנרת 31/01/2011 20:17
שלום לעורכי הדין המנהלים את האתר,

לפני קצת יותר מחודש ילדנו את בתנו הראשונה בבית החולים איכילוב בתל אביב . כל תהליך הלידה הייתה קלה, זורמת ומהירה (הגענו עד 9 ס\"מ ללא אפידורל) ואז כאשר התינוקת החלה לרדת (אך טרם יצאה לחלוטין) לא היה עם מי לעבוד היות והמיילדת נעלמה למשך שעתיים וחצי (בגלל לידה אחרת) ואז לאחר שחזרה, הודיע לנו אותה מיילדת כי עברו שעתיים וחצי וכי יש לתת פיטוצין על מנת לזרז את הלידה. כך חלפו להן עוד כמה דקות ארוכות ומשחלפו 3 שעות . לפתע הודיעה המיילדת כי כעת יש לבצע לידה עם ואקום המלווה בחתכים וכולה...

השאלה שלי היא, האם זה מצב תקין בו המיילדת נוטשת את היולדת למשך שעתיים וחצי מבלי אפילו לעדכן כי אי עבודה בזמן זה יובילו לסיבוכים ?

מיותר לציין כמה קשה עבדנו והתכוננו על מנת להימנע ממצב כזה. אפילו הכנו הנחיות מראש ובכתב ברורות בנושא.

בכל אופן, הנזק האמתי שנגרם לנו הוא ההחמצה של הלידה. כך שבמקום לקבל את התינוקת באושר ולהתייחד כמשפחה, נוצרה סיטואציה של לחץ , פחד, חוסר ידיעה, ובהלה שגרמה ללקיחת התינקות במיידי להשגחה רפואית עקב התערבות המכשרנות.

השאלה שלי, האם מקרה של פגיעה בעוגמת הנפש על ידי אי הכנה מראש את היולדת לצפוי לבוא ובכך מניעה ממנה מהאפשרות להגיע למצב שכזה לו היו מעדכנים שיש דד ליין של 3 שעות. האם יש כאן מחדל של רשלנות רפואית? האם ניתן לקבל מכם הנחיות לגבי האופן שבו המשפחה אמורה להתנהל כרגע?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36