פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

בנימין 03/01/2011 02:12
לא צריך למהר לפנות אל נציב קבילות הציבור, לא לפני שממצים את כל האפשרויות במסגרת קופת חולים. צריך לזכור עם כל הכאב שכרוך בכך שקופת חולים לפעמים מנסה לחסוך כסף על חשבון בריאות הציבור ולכן צריך להתעקש, להיות חזיקים ולא להתייאש. יש ועדות רפואיות ורופאים ממומנים ברמות גבוהות בקופת חולים. צריך להגיע אל כולם, בכתב ובאופן שאינו משתמע לשתי פנים. בהרבה מקרה התמדה ועקשנות עשויים להועיל ותמיד ניתן לפנות בעת הצורך גם אל נציב קבילות הציבור במשרד הבריאות. אני ממליץ לשקול תשלום לעורך דין שיפנה בשמכם, במקרים כאלה קופת חולים ומשרד הבריאות ולמעשה כל גורם, נוהגים להתייחס ברצינות רבה יותר אל הפניה. מאחל לכם הצלחה ורפואה שלמה.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36