פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

פרמדיק 19/10/2010 00:30
אני מגיב על הכתבה שפורסמה על תביעת רשלנות רפואית שהוגשה על ידי הוריו של ילד שטוענים ששני רופאי קופת חולים מאוחדת וצוות מד\"א התרשלו בטיפול בילדם כשהיה בגיל 4.

ההורים טוענים באמצעות עורך דינם כי אבחון מאוחר של דלקת חיידקית של קרום המוח וטיפול כושל לאחר האבחון המאוחר, גרמו לילד נזק מוחי בלתי הפיך ונכות קשה וקבועה.

על סמך הנאמר בפרסומים מד\"א פעל ללא דופי.

נשלח אמבולנס רגיל עפ\"י בקשת רופא שטיפל בילד ונכח במקום, הצוות ראה שהמצב חמור יותר ועל כן הזמין אט\"ן (אמבולנס טיפול נמרץ) שהוא בעל אותן יכולות טיפוליות כמו נט\"ן (ניידת טיול נמרץ) שבה יש רופא ורק לא ישנה הסמכות לקבוע מוות במקרה הצורך (גם סוגיה זו עתידה להיפתר בעתיד הקרוב, עת יוצאו כלל הרופאים מתוך הניידות לטיפול נמרץ).

צוות האמבולנס הרגיל לא ביזבז זמן יקר בהמתנה לא\"טן שיגיע עד לכתובת והחל בפינוי לכיוון בי\"ח כשהאט\"ן נמצא מולו לחבירה. סביר מאוד להניח שחבירה תתבצע בשולי כביש (לא מצפים שחבירה תתבצע באמצע הצומת).

הזמן שלקח עד להמשך הפינוי נובע ממצבו של החולה ולפעמים נידרש מהפראמדיק (ראש הצוות) לבצע פרוצדורות מסויימות (אינטובציה, פתיחת וריד ומתן נוזלים, מתן תרופות וכו\') על מנת לייצב את המצבו של החולה, כל זה אכן לוקח זמן. אז מה? לא לטפל בחולה?

ליבי ליבי על הטרגדיה שפקדה את המשפחה, אבל על סמך מה שנאמר הנ\"ל אין מה לבוא בטענות למד\"א.

רפואה שלימה.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36