פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

קופת חולים כללית 14/09/2010 15:16
קרוב משפחה היה זקוק לעזרה ראשונה דחופה. הוא טילפן אל סניף שירותי בריאות כללית (קופת חולים כללית) ברחוב אמסטרדם פינת יהושוע בן נון בתל אביב. מיד כשענו לטלפון קטעה העונה (בחורה צעירה) את שטף הדיבור שלו, לאחר שהבינה כי הוא צריך לקבל עזרה ראשונה דחופה. לדבריה עליו לפנות אל סניף שירותי בריאות כללית ברחוב אמסטרדם, הפתוח עד שמונה בערב (השעה היתה שעת צהריים ומהות השיחה - היתה על מנת לוודא כי סניף אמסטרדם של קופת חולים פתוח וניתן לקבל שם עזרה ראשונה). המוקדנית שענתה לטלפון נשאלה פעמיים האם היא בטוחה שהסניף פתוח כי זהו מקרה רפואי דחוף. פעמיים ענתה בפירוש \"כן\" והפנתה את האדם לסניף. אחרי 5 דקות הגיע לסניף וחוץ מהשומר במקום (ומרפאת כללית סמייל) איש לא היה במקום. השומר בקושי מדבר עברית, ביקש מאותו אדם מסכן שהיה צריך עזרה ראשונה לחזור בשעה 16:00 כי לדבריו הסניף סגור. בשלב זה נפל אותו קרוב משפחה שלי ואיבד את ההכרה, ממש בשטח הכניסה (יציאה במקרה הזה) של סניף שירותי בריאות כללית! איזה שירותי בריאות ואיזה כללית!

מה מתברר? סניף אמסטרדם של קופת חולים כללית מפעיל מענה אנושי חיצוני, שאינו מקרב עובדי קופת חולים, והם אלה שעונים בשמם של אנשי הרפואה, האחיות והרופאים בעת שהסניף סגור. עכשיו מה, על סמך אותה פקידה מטומטמת שנשאלה כמה פעמים האם היא בטוחה שהסניף של שירותי בריאות כללית פתוח ולפי תשובותיה החיוביות, אותו אדם פנה אל הסניף על מנת לטפל בבעיה רפואית דחופה.

אותה פקידה מטומטמת לא מבינה את הנזק הרפואי החמור שנגרם לאותו אדם בגלל עצות מטופשות וחסרות כל אחריות הנוגעות לדיני נפשות! בפניה חוזרת אל המוקד הטלפוני, התברר כי זהו מוקד טלפוני של חברה פרטית, בלי שום אחריות רפואית ובלי רמת מוסר בסיסית. פשוט קבוצה של פרחות שעובדות בשכר מינימום כטלפניות ונותנות שירות נוראי ורשלני ללקוחות שירותי בריאות כללית סניף אמסטרדם בתל אביב.

האם אתם חושבים שיש כאן עילה לפנות בתביעה משפטית נגד קופת חולים כללית בעקבות המצב הזה? האם צריך לחכות עד הרשלנות תעלה בחיי אדם בשביל להבין שטלפנית מטומטמת לא יכולה להיות אחראית על סניף קופת חולים ולשלוח אנשים שצריכים טיפול רפואי דחוף אל סניף סגור?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36