פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

נפגע ומתלונן 22/03/2010 08:41
אני מבקש לדעת באיזה שלב מרגע קבלת המכתב ששלחתי אל נציב קבילות הציבור במשרד הבריאות הוא או היא מידעים את הרופא המטפל אודות התלונה החמורה שהגשתי נגדו? כמה זמן לוקח לעדכן את הרופא ולטפל מולו במקרה של תלונה חמורה על טיפול רפואי כושל?

אילו אפשרויות עומדות בפני נציב קבילות הציבור במשרד הבריאות עבור טיפול בתלונה חמורה הנמצאת מוצדקת? כמה מחשבה ומאמץ באמת משקיע הנציב במשרד הבריאות בבדיקה וחקירה של תלונות הציבור? מי מפקח על עבודתו? האם הנציב הוא רופא יוצא מערכת הבריאות בעצמו?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36