פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

ליזה 24/08/2020 09:47
אתמול בבוקר אחותי הלכה לקבל חיסון שלישי בסדרה של הפפילומה. הגיעה לרכוש את החיסון, אמרה לרוקחת מספר פעמים שהגיע להתחסן לפפילומה.

גם כאשר החשבון יצא 20 שקלים במקום 250 ואחותי שאלה אם היא בטוחה כי המחיר לא מתאים, הרוקחת אמרה שכן. הגיעה לאחות - אמרה לה פעמיים שהגיעה להתחסן לפפילומה והאחות הזריקה לה את החיסון.

בזמן שאחותי ישבה בחוץ אחרי החיסון, האחות יצאה אליה ואמרה לה שהיא חיסנה אותה בטעות נגד צהבת ולא את הזריקה של הפפילומה (בדיעבד הסתבר שהיה לה גם מרשם לחיסון צהבת בכרטיס).

אני ממש כועסת מהבוקר. גם אם הרוקחת התבלבלה (שזה ממש לא בסדר ולא אחראי) האחות לא מסתכלת מה היא מזריקה לאנשים? אני חושבת שזה מקרה חמור מאוד ואני לא יכולה להעביר את זה על סדר היום.

אם האחות הייתה עוד פחות מרוכזת, אחותי בכלל לא הייתה יודעת שהיא לא השלימה את הסדרה של החיסונים ולא יודעת שעכשיו היא גם צריכה לסיים את הסדרה של הצהבת.

כבר פניתי בעבר לפניות הציבור של כללית. קיבלתי חזרה מכתב בנוסח קבוע ומזלזל והבנתי כבר אז שאין עם מי לדבר ולכן אני מחפשת להבין מה עושים והפנו אותי אליכם, כי הבנתי שאתם מתמחים במקרים של רשלנות רפואית וטעויות של אנשי צוות רפואי.

אני לא יודעת מה אחותי תבחר לעשות עם המקרה אבל אני רוצה לדעת מה האפשרויות והאם יש אפשרות לעשות משהו יותר מאשר לכתוב מכתב תלונה לפניות הציבור שגם ככה אף אחד לא מתייחס אליו.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36