פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

איריס 05/12/2017 09:03
היום עברתי הפלה - גרידה, לעובר אין דופק. חודש שני. רופא קופ"ח מאוחדת הפנה אותי לבית חולים בלינסון / מאיר. בשיחות טלפוניות מולם מתברר ומכיוון שאני ממאוחדת צריכה לפנות לבתי חולים אחרים, ולמרות שעברתי 2 סריקות מערכות שקבעו שאין דופק, הם דורשים לקבל טופס 17 - לעבור בדיקה נוספת אצלהם בבה"ח!

רק אז הם יוכלו לאשר לי לבצע גרידה שזה יהיה עוד כמה ימים. הזוי. לא יודעת אם זה לא מסוכן, אבל הזוי זה לא מילה...

בהמלצת בעלי פניתי הבוקר לרופא משפחה והמצאתי שיש לי דימומים (למרות שהפסיקו) רופא המשפחה קבע שיש לפנות לביה"ח בלינסון שקרוב אליי והם חייבים לבצע גרידה!

עזבו את זה שהייתי לפחות 3 שעות בביה"ח בלינסון בהמתנה ובדיקות, אבל אז נכנס הרופא וקבע שאני לא יכולה לבצע שם כי אני שייכת למאוחדת והפנה אותי לעמית שלו שהוא מנתח באסותא באשדוד. אגב אני גרה בפ"ת. גם המזכירות במאוחדת היו המומות מההתנהלות הזו.

מזלי שנסענו מהר שוב לקופ"ח להוציא טופס 17 פעמיים (זה מה שהמזכירה בבבית חולים אסותא אשדוד דרשה והדגישה - אחרת נשלם 2,580 ש"ח!) מזלי שהיום זה היה יום העבודה של המנתח באסותא אשדוד והיה לו חלון פנוי והתפנה לנתח אותי בחמש. (מפ"ת נסעתי לאשדוד). היחס שם מעולה (נו בכל זאת) וגם קיבלתי פדים ותחתון מנייר בעקבות הדימום.

אני מספרת את זה כי לפני מס' שנים בבלינסון, כשהייתי בהריון, העובר נפל לי ונאלצתי בעל כורכי לעבור שם גרידה ולבה"ח בלינסון לא היו להם תחבושות. נגמר להם! זה מה שהאחות אמרה. אז אני שואלת אתכן, אימהות , ברוך ה' יש לי ילדים . אבל איך מגיבה אשה שאין לה ילדים וצריכה לעבור את כל הפרוצדורה הזו , את כל הבירוקרטיה הזו ולעבור גרידה .

לא מספיקה ההרגשה וחוסר האונים מול מה שקורה לה? למשוך ולמשוך אישה שצריכה לעבור הליך רפואי דחוף בגלל בירוקרטיה - אם זאת לא רשלנות אז מה היא רשלנות? ממש בושה למערכת הבריאות שלנו. אחר כך פלא שקורים אסונות בבתי חולים...

בסה"כ רק ביקשתי - לעבור הפלה. לקחו אותי למסע של סבל מיותר, שבטח עוברות אותו עוד הרבה נשים אחרות כל יום, במצב רפואי לא כל ובמצב נפשי קשה - אולי הכי קשה. והמערכת לא רואה אותנו ממטר.

פשוט ביזיון. ואם הבנתי נכון, אין סיכוי לתבוע ואי אפשר לעשות כלום וגם מחר המצב הזה ימשך....

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36