פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

עורך דין עופר סולר 13/05/2012 10:47
שלום רב,

כפי שציינת בעצמך בפנייה אכן בדרך כלל תביעת רשלנות מוגשת כאשר נגרם נזק בפועל בשל טיפול רפואי כושל ולא תקין.

הנושא של דחיית ניתוחים 'לא דחופים' לכאורה מוכר היטב ואכן גורם סבל רב ועוגמת נפש רבה למטופל אולם עדיין לצערי ספק אם הוא מתאים לתביעת רשלנות רפואית.

אני סבור כי כדאי לנסות ולפעול באמצעות פניות בכתב לגורמים בכירים בקופת החולים או הגוף הממונה על בית החולים. למיטב זכרוני מקרה דומה למדי עלה לאחרונה לכותרות כאשר בנו של מטופל העלה את תסכולו בגין אירועים דומים לרשת חברתית והעניין זכה לתהודה תקשורתית וכמובן הביא לפתרון זריז של המקרה.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36