פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

טל 21/02/2012 08:33
אני וחברתי הטובה עברנו הגדלת חזה ובגופינו הושתלו ששתלים של החברה הצרפתית PIP. איך שכל הפרשה התפוצצה פנינו יחד למרפאה בצפון תל אביב (ואני בכוונה לא מזכירה את השם של הרופא בנתיים) ושם אמרו שאנחנו צריכות לעבור ניתוח להחלפת השתלים. אלא שהכניסו אותנו לרשימת המתנה ארוכה של נשים שאמורות לעבור את הניתוח בבית חולים ממשלתי ציבורי. ביקשנו לעבור את הניתוח מיד ללא המתנה, אצל הרופא שהשתיל בגופנו את ה PIP אבל נענו בשלילה!

רציתי לדעת אם מותר למרפאה להתנהל ככה ולשלוח אותנו לרשימת המתנה לניתוח, בזמן שאנחנו מסתובבות בגוף עם שתלים שעושים נזק חמור! האם זאת לא רשלנות מצדם?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36