פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

יחזקאל 04/07/2011 07:58
שלום לעו"ד סולר,

אחותי הגיע עם התינוק שלה למרפאה בקיבוץ, הוא בן 20 יום וסבל מקשיי נשימה קשים מאד כנראה בגלל התקפת אסטמה. במרפאה האחות מיד אמרה שצריך לתת לילד חמצן אבל הבלון חמצן לא עבד כי היה ריק לגמרי כשכל הזמן הזה הילד כמעט נחנק. האחות הזמינה ניידת נט"ן שהגיע אחרי כמעט 20 דקות ואז לקחו את הילד לבית חולים ורק בדרך הנשימו אותו. עכשיו הוא מאושפז בבית חולים לבדיקות. אחותי אם חד הורית ואני לעזור לה ולבדוק האם המרפאה לא היתה אמורה לתת טיפול רפואי טוב יותר והאם זה לא רשלני מצידם שבלון חמצן ריק!

תודה על הסיוע שלך ושיהיה יום טוב ורק בריאות ורפואה שלמה.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36